Výměna zboží

19.12.2012

Dobrý den, dnes jsem od Vás obdržela objednanou mikinu pro manžela a mám obavy, že jsem to neodhadla a že by potřeboval větší. Nevím to jistě, zjistím to, až se manžel vrátí ze zahraničí na konci týdne. Chtěla bych se zeptat, jestli je možná výměna zboží a jak v tom případě postupovat. A také jestli by už nebylo pozdě, řešit to příští týden, když jsem ji obdržela dnes. Děkuji za odpověď, Dalecká

19.12.2012: Vážený zákazníku,

zboží samozřejmě vyměnit můžete a z důvodů vánočních svátků a následných inventur to můžeme vyřešit až začátkem ledna, pokud Vám to tak vyhovuje.
Pokud budete výměnu požadovat, zašlete prosím zboží na naši dodací adresu, Malenovice 1147, obyčejným balíkem a do balíčku vložte prosím průvodní dopis, co za co chcete vyměnit + číslo objednávky a naše reklamační oddělení to co nejrychleji vyřeší.

S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

© 2018, FOR JOB PROTECT, s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky